Master’s thesis topics for School of Engineering and School of IT students
Magistritöö võib olla eesti või inglise keeles.
Master’s thesis can be either in English or Estonian.
| Topic in English | Topic in Estonian | Short description | Main supervisor |
| Using a Digital Twin for Testing the Control Module Software of the iseAuto Shuttle | Digikaksiku kasutamine iseAuto juhtmooduli tarkvara testimiseks | Magistritöö uurib, kuidas digikaksiku mudel toetab iseAuto madala taseme juhtsüsteemi tarkvara funktsionaalset testimist ja varaseid vigu tuvastavaid simulatsioone. | Heiko Pikner |
| Developing a Machine-Learning-Accelerated Simulation Model for Testing an Autonomous Vehicle ECU | Masinõppega kiirendatud simulatsioonimudeli arendamine autonoomse sõiduki ECU testimiseks | Magistritöö arendab lihtsustatud simulatsioonimudeli, mis võimaldab madala taseme ECU funktsioonide kiirendatud testimist võrreldes detailse digitaalsete kaksikutega. | Heiko Pikner |
| LLM-Based Generation of Critical Traffic Scenarios for Testing Autonomous Vehicles | LLM-põhine kriitiliste liiklusstsenaariumide genereerimine autonoomsete sõidukite testimiseks | Magistritöö eesmärk on uurida, kuidas LLM-mudelid saavad automaatselt luua liiklusstsenaariume, mis aitavad tuvastada autonoomse sõiduki tarkvara kitsaskohti. | Mohsen Malayjerdi |
| Integration of the Comma.ai 3 Autopilot System into an Electric Vehicle and Experimental Evaluation of Its Performance | Comma.ai 3 autopiloodisüsteemi integreerimine elektriautole ja selle toimivuse eksperimentaalne hindamine | Magistritöö keskendub Comma.ai 3 riistvara ja openpilot tarkvara integreerimisele elektriautoga, hinnates süsteemi töökindlust, andurite kalibreerimist ja sõiduassistentide jõudlust reaalse sõiduolukorra katsetes. | Raivo Sell |
| Combining Radar and Camera Data for Improved Vulnerable Road User Detection | Radari ja kaamerate ühiskasutus jalakäijate ja ratturite tuvastamiseks | Magistritöö eesmärk on uurida, kuidas radari ja kaamerate kombineerimine parandab jalakäijate ja jalgratturite tuvastamist linnakeskkondades. | Mauro Bellone |
| Developing a Multimodal Perception Module for the iseAuto v2.0 Platform | Multimodaalse tajumooduli arendamine iseAuto v2.0 platvormile | Magistritöö keskendub iseAuto uue versiooni sensoriandmete töötlemise ja tajumooduli arendamisele ning selle esmasele valideerimisele. | Mohsen Malayjerdi |
| Enhancing Teleoperation Operator Situational Awareness Through Multimodal Feedback Methods | Teleopereerimise operaatori tajuvõime tõstmine mitmemodaalsete tagasisidemeetoditega | Magistritöö uurib, kuidas suurte kiiruste juures mõjutavad teleopereerimise kvaliteeti viivitus, kitsas vaateväli ja piiratud situatsioonitaju ning arendab mitmemodaalse visuaal-, audio- ja sensoorsete tagasisidemeetodite prototüüpi, mis parandab operaatori võimet tajuda sõiduki ümbrust reaalajas. | Raivo Sell |
| Development and testing of an Autonomous Vehicle Network Architecture Framework for distributed control | Autonomous sõiduki võrguarhitektuuri raamistiku arenamine ja testimine hajutatud juhtimiseks | Magistritöö eesmärk on modulaarse raamistiku arendamine arvutivõrgupõhiseks suhtlemiseks Master kontrolleri, mis põhineb STM32 mikrokontrolleril, ROS arvuti ja kasutajaliideste vahel. Lisaks luua testimise metootika, et tagada ohutsukriitlise süsteemi stabiilne töö. | Heiko Pikner |
| Autonomous vehicle low-level controller software update infrastructure | Autonoomse sõiduki madala taseme kontrollerite tarkvara uuenamise infrastruktuur | Magistritöö eesmärk on töötada välja infrastruktuuri prototüüp, mis võimaldab tarkvara uuendamist sõiduki erinavets madala taseme kontrollerites üle interneti olukorras, kus oleks ühest küljest tagatud turvalisus ja teisest küljest uuenduse paketid peaksid liikuma läbi mitme erineva võrgu. Näiteks üle sõidukites kasutava CAN siini. | Heiko Pikner |
| Integration of vehicle-edge-cloud architectures for real-time perception and control | Sõiduk–vahekiht–pilve arhitektuuride integreerimine reaalajas taju ja juhtimise jaoks | Magistritöö eesmärk on uurida ja rakendada sõidukis, vahekihis ja pilves töötavat arhitektuuri, mis toetab autonoomse sõiduki reaalajas taju ja juhtimisfunktsioone. Töö keskendub andmevoogude jagamisele ja sünkroniseerimisele eri tasandite vahel ning lahenduse jõudluse, latentsuse ja töökindluse hindamisele. Tulemusena valmib integreeritud prototüüp, mis demonstreerib, kuidas hajusarhitektuur võimaldab autonoomsetel sõidukitel reageerida kiiremini ja täpsemalt. | Mohsen Malayjerdi |
| Open-source remote control station implementation for cybersecurity autonomous driving pilots | Küberturvaliste autonoomse sõidu pilootprojektide avatud lähtekoodiga teleopereerimise rakendus | Magistritöö eesmärk on kasutada olemasolevat avatud lähtekoodiga kaugjuhtimisjaama lahendust ja integreerida see TalTechi iseAuto platvormiga. Töö keskendub süsteemi kohandamisele, ühendamisele sõiduki sensori- ja juhtimissüsteemidega ning selle töökindluse ja küberturvalisuse testimisele reaalses pilootkeskkonnas. Tulemuseks on valideeritud teleoperatsiooni lahendus, mis toetab iseAuto turvalist kaugjuhtimist. | Raivo Sell |
| <student’s own topic> | <tudengi enda pakutud teema> | Tudengi oma nägemus ja teema, mis on seotud TalTech iseAuto autonoomse sõidukiga või on lähedane meie poolt pakutud teemadele. | Raivo Sell |
Regular courses provided by the research group
English Courses
- Internet of Things for Industry – EMT0140 (master level)
The aim of the course is to develop students’ knowledge about the Internet of Things (IoT) concept, focused on industrial applications. Offer practical experience in the design, assembly and use of IoT systems for industry. - Internet of Things – MET0330 (bachelor level)
Estonian Courses
- Internet of Things – MET0330
- Autonomous vehicles – MET0310
- Microcontrollers and practical robotics – HPI0630
- Robotics – project – MET0320
- Electrical vehicle – project – MET0350
